lauantai 1. maaliskuuta 2014

7

Heips! :) Muutosta on tullut nyt ulkonäköön aika radikaalisti (kirjoitetaanko se noin? ) No ihan sama! Eli leikkasin sit tiistai yönä mun hiukset! Leikkasin sivusiilin takaisin:) I like! Oon rakastunut näihin hiuksiin! 

Vielä pitäis vaaleammaks saada tota värii,Mut blondausta mun hiukset ei enään kestä. Eli sävytteillä oon nyt yrittänyt saada keltaisuutta pois.
Tällä hetkellä käytän Biozell color mask silveriä,Joka on ihan ok,Mut mun makuun sillä ei tule tarpeeks kylmää sävyä hiuksiin.
Onko kenelläkään mitään tietoa millä saisi  hiuksiin sellaisen todella kylmän sävyn ?

1 kommentti:

  1. Noi hiukset on kyllä makeet! :) Itsekin joskus aina ajattelen, että voisi tehdä radikaalimpaa muutosta mutta en sitten ikinä uskalla! :) Ihanan rohkeaa!

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista