sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

8

~miksen mie voi olla niinku muut?
Miks mie olen aina se "rumin" ?
Miksen mie voi olla niinku kaikki haluais~

Mulla on ollu viimisen 3 kuukauen aikana ihan sairaan kovat ulkonäkö paineet! Ainahan mie olen olen ollu epävarma minun omasta ulkönäöstä & olen vertaillu itteeni muihin,Mut nyt nää tunteet on ollu "pahemmat" ku ennen. Mie vertaan itteeni koko ajan muihin & mietin et miksen mie ole yhtä laiha tai yhtä kaunis ku muut? Entiiä,onhan se aika yleistä tytöilä verrata itteensä muihin ja tän ikäsenä varsinki,Mut silti tää tuntuu niin erinlaiselta ku se mitä mie oon ennen tuntenu? Mie en oo tyytyväinen mihinkää ittessä nykyään..Ennen mie kuitenki jotenki hyväksyin itteni tämmösenä ku mie olen,Mut nyt mie suorastaan vihaan sitä miltä mie näytän..En tiiä et onko minun itsetunto sitten huonontunut vai vertaanko mie itteäni liian paljon muihin? Minun pitäis vain oppia hyväksyyn itteni tämmösenä ku olen & eikä vartailla itteeni lehdissä ja tv:ssä oleviin langanlaihoihin malleihin..Se tietenki vie aikaa et alan hyväksymään itteni..Koska enhän mie voi oottaa et muut hyväksyy minut jos mie en ensin itte hyväksy itseeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti